A列車で行こう3D

シナリオアップロード時は検索しやすいようにタイトルか本文にシナリオ名をなるべく書いてください。現状300KB上限

関連URL(無断リンク失礼)
2chwiki:A列車で行こう3D Wiki
公式サイト:A列車で行こう3D公式HP
管理人への連絡等:twitterアカウント@whoxi4

[トップに戻る] [スレッド表示] [トピック表示] [アルバム] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [管理用]
おなまえ
Eメール
タイトル
コメント
参照URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
画像認証 (右画像の数字を入力) 投稿キー
文字色
乱開発のススメ 投稿者:ひよ 投稿日:2014/08/09(Sat) 20:32 No.274

林業比率を下げることを目標としたシナリオです。
前半3枚

[添付]: 254310 bytes

Re: 乱開発のススメ - ひよ   2014/08/10(Sun) 20:01 No.275
後半3枚

[添付]: 205534 bytes

Re: 簡易 乱開発のススメ - ひよ   2014/08/12(Tue) 08:21 No.276
簡単VER。簡単すぎてつまらないかも。

[添付]: 264083 bytes

591323 - how to put on Cartier love jewellery unisex white gold   2015/01/21(Wed) 21:36 No.584
if the bullet was a regular one, not a hallow point, the hole it made on the way out is pretty small. The brain is a vasculary organ, with a lot of small veins. A lot of brains surgery happens without “much” blood loss. It would take a few seconds for the blood to coma out, that if the hole was not blocked by the parts of the brain it self. There would be material out, of course, but for that to be perceived from that distance, the camera would have to be focused for a litlle more time. And by the way, the rifle looks like a Kalishnikov, not a Ak-47?
処理 記事No 暗証キー

- Joyful Note -